Täältä löydät Kuluttajapaneeelin oppaan eli usein kysytyt kysymykset. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä.
Hae oppaasta hakusanalla Hae Käyttäjätili Kuinka kirjaudun paneeliin? Kuinka muutan salasanasi? Kuinka näen palkkiotilini saldon? Kuinka päivitän tietojani? Kuinka suljen tilini? Kuinka voin olla teihin yhteydessä? Mikä on kuluttajapaneeli? Miksi minulta on poistettu palkkioita? Mitä hyötyä on täydentää profiili? Olen unohtanut salasanani Näytä kaikki artikkelit ( 2 ) Tiivistä artikkelit Rekisteröityminen En ole tilin saanut vahvistusviestiä? Mobiilisovellus Onko teillä mobiilisovellusta? Palkkiot Kuinka lunastan palkkioni? Kuinka näen palkkiotilini saldon? Meneekö Paypal-palkkion lunastamisesta kuluja? Miksi minulta on poistettu palkkioita? Rahaa Paypal-tilille Tiedote Tulossa pian... Tietoa kyselytutkimuksista En sovellu kohderyhmään, mitä tämä tarkoittaa? Mitä tarkoittaa: kiintiö on täynnä? (Quota full) Mitä tarkoittaa: tutkimus on suljettu? Kyselyihin osallistuminen Kuinka usein minun tulee osallistua kyselyihin? Miksi en saa kutsuja kyselyihin? Millaisiin kyselyihin pääsen osallistumaan? Onko osallistuminen ilmaista? Tietoturva ja yksityisyys Jaatteko tietojani ulkopuolisille? Kuka on Kuluttajapaneelin taustalla?