Kuinka lunastan palkkioni?

Olet tässä:
← Kaikki aiheet
Kuva paneelisovelluksen Palkkiot sivusta.

Lunastaaksesi palkkion, kirjautu paneeliin ja klikkaa ”Palkkiot”. Mikäli olet ylittänyt palkkion lunastamiseen oikeuttavan minimisumman, voit valita miten haluat palkkiosi lunastaa.

Huomaa, että palkkiot eivät mene maksuun automaattisesti, vaan käyvät aina läpi manuaalisen turvallisuustarkistuksen. Tämän vuoksi palkkioiden saapumisessa voi kestää muutamasta päivästä viikkoon, joskus kauemminkin.

Mikäli olet uusi panelisti, ja lunastat palkkion 10 päivän kuluessa ensimmäisen kyselyn suorittamisesta, Cint asettaa pitoon maksun 10 arkipäiväksi ennen sen käsittelyä. Tämä on yksi monista turvatoimista, joita Cint on toteuttanut torjuakseen petoksia. Jatkossa palkkiot tulevat kuitenkin normaalisti. Huomaa, että emme voi nopeuttaa palkkioiden maksua, maksuista ja asiakaspalvelusta vastaa Cint ja heidän yhteydenottolomake löytyy täältä.

Palkkioiden maksut ja paneelin tekniikan hoitaa Cint Ab, olethan yhteydessä suoraan heihin kysymyksissäsi.

Näin lunastat palkkiosi:

Klikkaa Palkinnot-sivulla, kuinka haluat lunastaa palkkiosi (Paypal-Raha, lahjakortti, WWF-lahjoitus tai Lehtikortti)

Klikkaa ”Lunasta” -painiketta ja sitten ”Hyväksyn” painiketta.

Maksusi menee nyt ”Odottaa” tilaan. Kunnes maksu on hyväksytty, maksu menee tilaan ”Onnistunut”.

Voit lunastaa palkkion seuraavien minimisummien ylittyessä:

Paypal tilitys / Minimisumma: 10 euroa

Lehtikortti.fi lehtilahja / Minimisumma 10 euroa (poistunut)

Gogift / Presentcard.fi-lahjakortti / Minimisumma 10 euroa

WWF Finland lahjoitus / Minimisumma 5 euroa (poistunut)

Tredemendous lahjakortti / virtuaalinen VISA kortti / Minimisumma: 10 euroa.