Täältä löydät Kuluttajapaneeelin oppaan eli usein kysytyt kysymykset. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä.
Hae oppaasta hakusanalla Hae Käyttäjätili 11 Kuinka kirjaudun paneeliin? Kuinka muutan salasanasi? Kuinka näen palkkiotilini saldon? Kuinka päivitän tietojani? Kuinka suljen tilini? Kuinka voin olla teihin yhteydessä? Mikä on kuluttajapaneeli? Miksi minulta on poistettu palkkioita? Mitä hyötyä on täydentää profiili? Olen unohtanut salasanani Rekisteröityminen 1 Mobiilisovellus 1 Onko teillä mobiilisovellusta? Palkkiot 5 Kuinka lunastan palkkioni? Kuinka näen palkkiotilini saldon? Meneekö Paypal-palkkion lunastamisesta kuluja? Miksi minulta on poistettu palkkioita? Rahaa Paypal-tilille Tiedote 2 Gogift poistui - Tilalle Tremendous VISA-kortti Palkkioiden maksussa viivettä Tietoa kyselytutkimuksista 7 En sovellu kohderyhmään, mitä tämä tarkoittaa? Mitä tarkoittaa: kiintiö on täynnä? (Quota full) Mitä tarkoittaa: tutkimus on suljettu? Kyselyihin osallistuminen 4 Tietoturva ja yksityisyys 2 Jaatteko tietojani ulkopuolisille? Kuka on Kuluttajapaneelin taustalla?